Poland-TV pojawiło się na rynku polskim w tym roku
Magdalena Szumska
/30.05.2014/ Powstało w wyniku partnerstwa z Grid Content Group AG, który od prawie
20 lat posiada patent na ciągłą transmisje programów online. Poland-TV jako niezależny
partner niemieckiego GCGAG jest pierwszą zagraniczną landing page. Wyłącznym licencjobiorcą
w Polsce jest Peter Stahn.
W marcu zostało zorganizowane spotkanie inauguracyjne z okazji przypieczętowania
współpracy pomiędzy Poland TV a Grid TV. Kick off party Poland TV odbyło się we w
Corso Wine-bar we Wrocławiu. Atrakcją wieczoru był koncert grupy rockowej z Monachium
RaceCats. Na scenie stanął osobiście Ingo Wolff, lider bandu oraz założyciel i inicjator
Grid Content Group AG w Niemczech.
Poland-TV jest telewizją branżową i jej celem jest oferowanie ciekawych oraz rzeczowych
informacji, wskazówek, porad, które są cenne dla potencjalnych klientów. Za Poland-TV
stoi wieloletnie doświadczenie GCGAG oraz wypracowany warsztat redakcyjno – techniczny.
Dzięki temu jest najlepszym rozwiązaniem dla content marketingu, ponieważ animacje,
ruchome obrazy, film, mówią więcej niż blogi i inne statyczne formy przekazu.
Wszystkie kanały i programy są ogólnodostępne, wolne od reklam oraz opłat abonamentowych.
Nośnikiem jest internet i dzięki temu programy osiągalne są na całym świecie na wszystkich
mobilnych urządzeniach.